Beleid Retourzendingen en restitutie
Als u accessoires of systemen hebt aangeschaft en enkele daarvan wilt retourneren, neem dan contact op met Traka door de juiste formulieren te downloaden, en ingevuld terug te sturen naar de onderstaande e-mailadressen. Noteer uw ordernummer in de onderwerpregel van uw e-mail - u vindt dit nummer op de factuur.
Retourzendingen door klanten
Als u uw producten wilt retourneren, download dan het Formulier Retourzendingen en stuur een e-mail naar info@trakamec.nl binnen 30 dagen na ontvangst voor restitutie van het aankoopbedrag, minus verzendings- en administratiekosten en herbevoorradingskosten van 10%. Alle ongewenste items moeten als nieuw in ongebruikte staat en in de originele verpakking worden geretourneerd. Voor een vlotte afhandeling van de restitutie verzoeken wij u de juiste formulieren ingevuld en wel naar het juiste e-mailadres te sturen.
*Helaas accepteren wij geen retourzendingen 30 dagen of langer naar de leveringsdatum.
Let op: als klant bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het retourneren naar Traka van ongewenste goederen.
Ruilen van goederen
Als u items wilt omruilen, stuur dan een e-mail naar Traka op het adres info@trakamec.nl en wij zullen ons best doen om deze items voor u te ruilen. Let op: als klant bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het retourneren naar Traka van het ongewenste item en ook voor de verzendkosten van het omruilitem.
Order annuleren
Alle orders worden vrijwel ogenblikkelijk verwerkt. In het geval dat u de bestelling wilt annuleren, stuurt u een e-mail naar info@trakamec.nl binnen 24 uur van de besteldatum. Na deze termijn zijn wij wellicht niet in staat om uw order te annuleren en moet u misschien de procedure voor retourzendingen volgen.
Order wijzigen
Helaas kunnen wij uw order niet wijzigen nadat u een aankoop hebt gedaan.
Restitutie
Als u iets wilt retourneren vanwege een fout van onze kant of omdat de geleverde items beschadigd of defect waren, restitueren wij u het volledige bedrag via de kaart waarmee u de oorspronkelijke betaling hebt verricht.
Let op: Traka controleert alle geretourneerde items om te zien of ze inderdaad beschadigd of defect zijn. Wanneer wij geen defecten of storingen detecteren, behouden wij ons het recht voor alleen restitutie aan te bieden overeenkomstig het retourbeleid van Traka zoals hierboven uiteengezet.
Mijn betaalkaart is veranderd/niet langer geldig. Hoe ontvang ik de restitutie?
Wij verwerken alle restituties via de originele kaart die u gebruikt hebt toen u uw order plaatste. Indien de geldigheid van uw kaart in de tussentijd is verstreken, neem dan contact op met Traka via info@trakamec.nl
Wanneer ontvang ik de restitutie?
Alle restituties worden verwerkt de dag nadat Traka de geretourneerde goederen heeft ontvangen. Het kan maximaal 5 werkdagen duren voordat het bedrag op de rekening van uw kaart is teruggestort.