FAQ
Klik hieronder om antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over de producten en diensten van TrakaMEC.
Zendingen en retourzendingen
Uw bestelling wordt als het goed is binnen 21 werkdagen geleverd.
We nemen contact met u op in het geval van vertraging.
Na verwerking van uw order sturen wij u gegevens waarmee u de fasen van de levering kunt volgen.
Helaas leveren wij op het moment alleen in specifieke markten.
Neem contact met ons op om na te gaan of wij ook in uw markt kunnen leveren.
Wij gebruiken door ASSA ABLOY erkende koeriers.
Wanneer uw zending onderweg is, sturen wij u een e-mail met de gegevens over de koerier en informatie waarmee u de order kunt volgen.
Stuur in het onwaarschijnlijke geval dat u een verkeerd item ontvangt een e-mail naar orders@traka.com binnen 5 werkdagen en dan lossen wij het probleem voor u op.
We maken gebruik van speciaal verpakkingsmateriaal om ervoor te zorgen dat er geen schade tijdens het vervoer kan ontstaan.
In het onwaarschijnlijke geval dat uw goederen toch beschadigd zijn downloadt u het formulier “Beschadigde goederen”. Stuur dit ingevuld en wel per e-mail naar orders@traka.com. Wij regelen dan de vervanging van die items voor u.
Controleer de verpakking bij levering op tekenen van schade.
Ziet u tekenen van schade, vul dan het schadeclaimformulier direct in samen met de koerier en stuur dit per e-mail naar ons op het bovenstaande adres.
Garantiedetails producten van TrakaMEC Alle kasten van TrakaMEC en afzonderlijke 5-wegs-ontvangerstroken worden standaard met 12 maanden garantie geleverd.
Bezoek voor meer informatie over ons garantiebeleid de pagina Retourzendingen.
Producten
Alle kasten van TrakaMEC en de afzonderlijke sleutelstrips worden standaard met 12 maanden garantie geleverd.
Bezoek voor meer informatie over ons garantiebeleid de pagina Retourzendingen.
Kijk voor meer informatie op onze pagina Retourzendingen door op de onderstaande koppeling te klikken.
De capaciteit van alle ENKELVOUDIGE Supreme-kasten van TrakaMEC kan worden verdubbeld door de aanschaf van een uitbreidingsbord.
Bezoek onze productpagina voor meer informatie.
Bestellingen
Als u iets hebt vergeten bij uw order, stuur dan een e-mail naar ons verkoopteam op automotive@traka.com. Zij kunnen wellicht uw bestelling aanpassen.
Als dat echter niet mogelijk is, dan moet u wellicht een nieuwe bestelling plaatsen voor de extra items.
Please click on our Products Page which will direct you to all TrakaMEC products. Alternatively, please download our Product Brochure.
Als u van gedachten verandert na uw aankoop, stuur dan een e-mail naar ons team Ondersteuning op het adres automotive@traka.com. Zij zullen u helpen met uw verzoek.
Als u van gedachten bent veranderd, stuur dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar ons team Ondersteuning op het adres automotive@traka.com. Let wel: we kunnen uw bestelling niet meer annuleren als de goederen al verzonden zijn.
Bezoek in dat geval onze pagina Retourzendingen.
Helaas bieden wij geen financieringsregelingen voor onze TrakaMEC-producten.
Operationele activiteiten
Als u hebt besloten zelf de kast te installeren, bezoek dan de pagina Ondersteuning voor alle installatiehandleidingen van TrakaMEC.
Kijk op onze pagina Ondersteuning voor meer informatie en voor volledige productspecificaties.
Kijk op onze pagina Ondersteuning voor de gebruikershandleiding van TrakaMEC.
Zie de video op onze pagina Ondersteuning over het programmeren van de deurkruk met pincode.
Ja, met de deurkruk met pincode zijn er maximaal negen gebruikerscodes mogelijk, waarmee u de beveiliging voor uw systeem verhoogt.
Zie de video op onze pagina Ondersteuning.
Veel voorkomende storingen
In het onwaarschijnlijke geval dat de ontvangerstrook niet meer werkt, verzoeken wij u eerst het document over het oplossen van problemen te raadplegen.
Als dat niet helpt, ga dan naar de pagina Retourzendingen voor informatie over de garantieprocedures
Stuur in het geval van problemen met Lite-kasten van TrakaMEC een e-mail naar support@traka.com. De medewerkers helpen u graag.
Probeer niet zelf het probleem op te lossen, want daarmee loopt u de kans dat uw garantie zijn geldigheid verliest.
Stuur in het geval van problemen met Supreme-kasten van TrakaMEC een e-mail naar support@traka.com. De medewerkers helpen u graag.
Probeer niet zelf het probleem op te lossen, want daarmee loopt u de kans dat uw garantie zijn geldigheid verliest.