Leveringsbeleid TrakaMEC
Wij weten dat u niet lang wilt wachten op uw bestelling. Traka probeert alle bestellingen te verwerken en te bezorgen binnen 21 werkdagen na de oorspronkelijke besteldatum. Soms zijn bepaalde items niet in voorraad; mocht dit het geval zijn, dan neemt Traka contact met u op om u daarvan op de hoogte te stellen.
Wat zijn de leveringskosten?
Voor alle bestellingen wordt standaard € 15 in rekening gebracht, met uitzondering van complete systemen, daarbij zijn de leveringskosten inbegrepen in de getoond prijs.
Hoe wordt mijn pakket verstuurd op het vasteland van het Nederland?
Alle bestellingen worden afgehandeld door koeriers die erkend zijn door Traka en worden verzonden via tracking voor het volgen van het pakket.
Leveren jullie ook in landen buiten het Nederland?
Helaas leveren wij op dit moment niet in landen buiten het Nederland. Neem rechtstreeks contact met ons op als u een order wilt plaatsen voor levering buiten het Nederland.
Hoe weet ik wanneer mijn order is verzonden?
Nadat de order is verzonden ontvangt u een e-mail daarover van UPS of Kuehne+Nagel met informatie over de leveringstijd en -datum.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat moet ik doen?
Als u uw pakket niet hebt ontvangen na 21 werkdagen en niets daarover hebt vernomen van Traka, neem dan contact op via info@trakamec.nl, dan kunnen wij achterhalen wat er met uw pakket aan de hand is.
Let op: als uw item niet is opgehaald en geretourneerd naar Traka, restitueren wij u de aankoopprijs minus de verzendkosten en herbevoorradingskosten van 10%.